بنیان گذار Messari: آخرین دشمن بیت کوین، دولت آمریکا است!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
بنیان گذار Messari: آخرین دشمن بیت کوین، دولت آمریکا است!
دو شنبه 24 آذر 1399 ساعت 16:0 | بازدید : 24 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

بنیان گذار Messari: آخرین دشمن بیت کوین، دولت آمریکا است!

 

بیت کوین

بیت کوین تا کنون موفقیت طوفانی را تجربه کرده است اما اقدامات دولت آمریکا می تواند این موفقیت را تهدید کند. 

Ryan Selkis، هم بنیان گذار موسسه تحقیقی و داده ای Messari، اخیرا فرضیه خود را در خصوص ارز های دیجیتال در سال 2021(1399-1400) بیان کرده است. او در این فرضیه به وضعیت کلی صنعت و پیشبینی چالش های رو به رو پرداخته است. او در این فرضیه به این امر اشاره کرده است که بیت کوین باید دولت آمریکا را به عنوان آخرین رقیب خود شکست دهد. 

” برای آمریکا، بیت کوین به عنوان ابزاری برای دور زدن تحریم های بین المللی محسوب می شود و هم اکنون 80 درصد ظرفیت استخراج بیت کوین در اختیار دشمنان آمریکا یعنی چین، روسیه و ایران قرار دارد. آیا دوران بایدن مانند بیت کوین درخشان خواهد بود؟ مشخص خواهد شد.”

بیت کوین در حال تلاش برای به دست آوردن مقبولیت در میان دولت ها در 12 سال حیات خود می باشد. بیت کوین به عنوان یک کالا، محبوبیت خوبی را کسب کرده است. نگرانی ها در خصوص ممنوعیت بیت کوین در آمریکا، همچنان در حال افزایش است اما اخیرا یکی از مدیران دولتی با نام Brian Brooks گفت که قوانین به سود بیت کوین تصویب می شوند. 

با این حال ممکن است اتفاقی مشابه با سال 1933 که در آن طلای شهروندان مصادره شد، اتفاق بیافتد. اگر چه مصادره ی بیت کوین از جانب دولت کار ساده ای نمی باشد اما ممنوعیت آن می تواند به شدت قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد. 

در سوی دیگر او به خصوصیات بیت کوین اشاره کرد و گفت: “بیت کوین یک فرم از پول است که کشتن این پول بسیار سخت می باشد. این دارایی توانسته است در تاریخ کوتاه خود از هر دارایی بهتر عمل کند و هم اکنون مومنتوم قیمتی خوبی دارد.”

” به عنوان یک شخص حرفه ای در مدیریت پول، کار امن تر این است که دارایی ها را از مکان های قانونی و مشهور خریداری کنیم. برخلاف فدرال رزرو، نرخ تورم بیت کوین خارج از اتفاقات سال آینده رقم می خورد. اگر شما به بیت کوین در مقابل طلا نگاه کنید و به میزان رشد آن در مقابل M1 و M2 جهانی، و به موجودی بانک های مرکزی توجه کنید، خواهید فهمید که بیت کوین یک دارایی بسیار رقابتی است.”

قیمت بیت کوین در سال 2020(1399) در پی چاپ بی رویه پول در آمریکا و نگرانی های اقتصادی با رشد قابل توجهی مواجه شد. همچنین تعدادی از مهمترین بازیگران در این زمینه مانند Microstrategy و Paul Tudor Jones، مبالغ پول زیادی را صرف خرید بیت کوین کردند و موجب بالا رفتن اعتبار آن شدند. 

بیت کوین توانست در دسامبر 2017(آذر 96) به قیمت 20000 دلار برسد و بعد از آن چندین بار به زیر 5000 دلار سقوط قیمتی کرد. امسال بیت کوین توانست تمامی سطوح قیمتی تاریخی خود را بشکند که این نشانگر نامیرا بودن این دارایی است. Anthony Pompliano در مورد بیت کوین می گوید: ” سرمایه گذاران باهوش در سال 2017(1396) در مورد بیت کوین اطلاعات داشتند. بیت کوین در سه سال گذشته توانست بالا و پایین های زیادی را تجربه کند و دوباره توجهات را به خود جلب کند. من فکر می کنم خیلی از افراد بیت کوین را به دلیل شکست نخوردنش تحسین می کنند.”

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.

منبع: Cointelegraph



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 47
:: بازدید هفته : 150
:: بازدید ماه : 147
:: بازدید سال : 303
:: بازدید کلی : 1991